طراحی حرفه ای وب سایت پزشکی برای جراحان و پزشکان ایران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان روشهای افزایش سئو سایت و آدرس seo24.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 34
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 6
:: بازدید ماه : 98
:: بازدید سال : 260
:: بازدید کلی : 9200

RSS

Powered By
loxblog.Com

طراحی حرفه ای وب سایت پزشکی برای جراحان و پزشکان ایران
سه شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 12:34 | بازدید : 392 | نوشته ‌شده به دست رضا کریم زاده | ( نظرات )

 

رزرو وقت و نوبت دهی به بیماران

نکته اول در طراحی وبسایت پزشکان امکان رزرو وقت و نوبت دهی است. سالن‌های شلوغ انتظار در مطب پزشکان برای همه ما آشناست و البته انتظار در همچین سالن‌هایی برای افراد سالم نیز ناخوشایند است چه برسد به اینکه شخص مورد نظر از بیماری خاصی رنج ببرد. حال اگر پزشک مورد نظر سامانه‌ای آنلاین برای بیمارانشش داشته باشد که امکان رزرو وقت و نوبت دهی آنلاین را به آنها بدهد این مشکل به طور کامل حل خواهد شد و هر بیماری با اطلاع از وقت ویزیت خود دیگر در ساعتت  اشتباهی در مطب پزشک حاضر نشده و سر وقت نزد پزشک خواهد بود.

توضیحات مقدمات در مورد بیماری های خاص

سایت سلامت باید از نظر اطلاعات پزشکی نیز غنی باشد. وقت ویزیت هر بیمار ممکن است جوابگوی توضیح کامل پزشک نباشد و خیلی از سوالات جزئی و پیش پا افتاده‌ای که بیمار در ذهن دارد مانع از پرداختن پزشک به مسائل اصلی شود در این مواقع پزشک مورد نظر میتواند با راه اندازی وبسایت اینگونه توضیحات را در قالب سوالاتت متداول به صورت عمومی پاسخ داده و به بیماران این امکان را بدهد که قبل از مراجعه به پزشک جواب اکثر سوالات ابتدایی خود را داشته باشد.

اطلاع رسانی پزشک

ممکن است به هر دلیلی امروز نتوانید به مطب خود بروید در این صورت چگونه موضوع را برای بیمارانی که احتمال مراجعه به مطب شما را دارند اطلاع رسانی میکنید؟ بهترین راهکار آن داشتن یک وبسایت است که بتوانید اطلاع رسانی ها را در آن انجام دهید.

رپورتاژ خبری برای ارتقاء سایت و اطلاع رسانی پزشکان بسیار کاربردی است.


موارد نیاز پزشکان به داشتن وب سایت به همینجا ختم نمی شود و مطمئناً شامل موارد زیادی است اما ما به همین ۳ مورد اکتفا خواهیم کرد.

طراحی سایت پزشکی توسط سایت گستر به شما یک وبسایت همه منظوره خواهد داد که امکانات کامل مخصوص پزشکان را در بر گیرد تا شما به راحتی بتوانید با بیماران خود در ارتباط باشید، همچنین اگر بخواهید بیماران جدید را از تخصص و خدمات خود آگاه سازید شرکت سایت گستر میتواند از طریق سئو یا تبلیغات آنلاین وبسایت شما درر موتور جستجوی گوگل را به صدر نتایج بیاورد و از این طریق افراد بیشتری را با خدمات خود آشنا کنید.

سایت ساز این شرکت علاوه بر دارا بودن پیشرفته ترین امکانات مربوط به سایت های پزشکان در دیگر موضوعات نیز قابل استفاده بوده و جوابگوی نیاز شماست.

منبع: طراحی سایت پزشکی



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: